Матеріали теми (тисніть на посилання)
Література:
1. Власов В.С. Історія України
(рівень стандарту) : підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти
/ В.С. Власов, С.В.Кульчицький, – Київ :
Літера ЛТД, 2018. – с. 136-142.
2. Бурнейко І.О., Хлібовська Г.М., Крижановська М.Є., Наумчук О.В.
Історія України. Рівень стандарту : підручник для 10 класу закладів загальної
середньої освіти. – Тернопіль : Астон, 2018. – с.151-155.
3. Гісем О.В. Історія України. 10 клас: - Х.: Веста: Вид-во «Ранок», 2007. – с.128-135
4. Історія України (рівень
стандарту) : підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти / / О.
І. Пометун, Н. М. Гупан. – К.: УОВЦ «Оріон», 2018. –145-150.
5. Історія України : ( рівень стандарту) : підруч. Для
10 класу зак. заг. Освіти / О.К. Струкевич – Київ : Грамота, 2018. – с.121-127
Завдання:
1. Підготувати реферати за темами: «Перша п’ятирічка та УРСР», «Джерела
індустріалізації», «Наслідки індустріалізації для України», «Соціалістичні
змагання. Стаханівський рух».
2. Дайте відповідь на питання:
1.Які економічні завдання планувалося вирішити в першій п'ятирічці і
якими методами?
2. Яку роль у виконанні завдань п'ятирічки відводилося виробничому
змаганню?
3. Під впливом яких факторів і коли відбувався перехід до форсованої
індустріалізації? У чому проявлявся цей перехід?
4. У чому проявлялася централізація управління промисловістю і які
наслідки мала вона для України?
5. Що таке «штурмівщина»?
6. Що було зроблено в роки першої п'ятирічки і яких завдань не вдалося
вирішити?
7. Як сталінське керівництво фальсифікувало результати першої п'ятирічки?
8. Як змінився в роки п'ятирічки життєвий рівень народу? У чому
проявлялися ці зміни?
9. Як радянське керівництво досягало «виконання» і «перевиконання» планів
перших п'ятирічок?
10. У чому полягав авантюристичний
характер сталінських директив щодо економічного розвитку?
11. Чим ти можеш пояснити виникнення і поширення стахановського руху в
роки другої п'ятирічки? Розкажи про нього.
12. Яку роль відіграла друга п'ятирічка в індустріалізації України?
13. Які нові риси характеризують завдання й методи їхнього впровадження в
третьому п'ятирічному плані?
Комментариев нет:
Отправить комментарий